آرتکیل ها

آرتکیل ها

ساخت وبلاگ

امکانات وب

خرید رپورتاژ آگهی دائمی چه تاثیری بر کسب و کار ما دارد؟

رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از اجزاء بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ می باشد که با خرید رپورتاژ آگهی دائمی در سایت های مختلف می توان سئو سایت خود را بهبود بخشید و از ان برای فروش محصولات و خدمات استفاده کرد.

 

تبلیغات چیست؟

تبلیغات یا  Advertising شکل غیرشخصی ترفیع است که از طریق رسانه های منتخب به مجرای فروش فرستاده می شود و تحت هر شرایطی لازم است که برند یا صاحب کسب و کار برای نمایش تبلیغات در زمان و مکان مناسب (رسانه و کانال های منتخب) پول پرداخت کند.

تبلیغات از مدت­ ها قبل به عنوان روشی برای ترفیع در مجامع عمومی مورد استفاده قرار می گرفته است و از طریق آن می توان یک پیام را به تعداد زیادی از مخاطبان برند رساند، اما به مرور زمان و افزایش رقابت این رویکرد ترفیع جمعی باعث بروز مشکلاتی شد. از آنجایی که افراد زیادی در معرض پیام تبلیغاتی قرار می گرفتند که حتی در گروه مخاطبان هدف هم قرار نداشتند، دیگر تبلیغات به اندازه قبل کارآمد و موثر نبود، که نتیجه آن کاهش استفاده ی کارآمد از بودجه تبلیغاتی بود.

امروزه با افزایش رقابت بین کسب و کارها، تبلیغات با رویکرد ترفیع جمعی با توجه به هزینه های زیادی که به برند تحمیل می کند، همانند گذشته اثربخشی چندانی ندارد. تبلیغات براساس میزان نفوذپذیری در بازار هدف، به سه دسته تقسیم می شوند.

 

تفاوت بازاریابی و تبلیغات چیست ؟

دسته بندی تبلیغات براساس میزان نفوذپذیری
ATL = Above The Line  همانند تبلیغات تلویزیون، رادیو، روزنامه و…
BTL = Below The Line  همانند تبلیغات فروشگاه ها، اسپانسرینگ، بیلبورد و ….
TTL = Through The Line  درواقع همان تبلیغات یکپارچه و 360 درجه می باشد. یعنی استفاده همزمان از BTL و ATL .این شکل از تبلیغات (TTL) بیشتر به منظور برندسازی مورد استفاده قرار می گیرد و برای بخش مشخصی از بازار هدف تعریف می شود. TTL در مقایسه با BTL و ATL بسیار هدفمندتر طراحی و اجرا میشود و ROI بهتری دارد.
تبلیغات در گذشته به عنوان شکل یک طرفه ارتباطات بازاریابی در نظر گرفته می شد، زیرا در آن زمان دریافت کننده پیام در موقعیتی نبود، که فوراً نسبت به پیام واکنش نشان دهد. این مورد نیز با ظهور و پیشرفت فن آوری اطلاعات در حال تغییر است.

برای مثال، امروزه تکنولوژی تا حدی پیشرفت کرده که مخاطبان را قادر می سازد با زدن یک دکمه اطلاعات بیشتری در مورد محصول یا برنامه مورد علاقه­ شان به دست آورند.

در حقیقت، امروزه تبلیغات از حالت ارتباط یک طرفه خارج شده و به مدلی تبدیل شده که تعاملات برند و مخاطب در آن به شدت بالا است. تعاملات برندها و مخاطبین شان بر روی شبکه های اجتماعی مثالی واضح بر این ادعاست، شما به سادگی می توانید صفحه برند مورد نظر خود را دنبال و به آن پیام دهید.

ویژگی دیگری که در طول فرایند تکامل تبلیغات، به شدت در حال تغییر است، این است که می توان بلافاصله برای کالاهایی که تبلیغ می شوند، تقاضا ایجاد کرد. در واقع، مشتری می تواند به محض مشاهده تبلیغ یک محصول، آن محصول را خریداری کند.

در تبلیغات هرچه رسانه ها بیشتر به مخاطبان اجازه تعامل با پیامی که برای آنان فرستاده میشود را بدهند، توانایی تبلیغات برای تحریک تقاضا، افزایش خواهد یافت. فروشگاه های آنلاین و تبلیغات اینترنتی مثالی شفاف در این خصوص هستند.

 

اجزای تعریف تبلیغات
تبلیغات می‌تواند شامل طیف وسیعی از اقدامات و عناصر سازنده باشد که اگر بخواهیم آن را کالبدشکافی نماییم ، اجزای تبلیغات به شرح ذیل در دسترس خواهد بود :

استراتژی تبلیغات
تمرکز بر پیام‌ها ، بخش‌بندی مشتریان بر اساس بازار هدف ، رسانه‌های ارتباط یکپارچه بازاریابی IMC و بودجه تبلیغات

رسانه تبلیغات
انتخاب بهترین رسانه تبلیغات ( کانال تبلیغات ) ، واسط یا رسانه‌هایی برای گفتگو با مشتریان

خلق ایده تبلیغاتی
ایده تبلیغاتی یک پیام یا تصویر است که می‌تواند مشتری را جذب / مورد توجه مشتری واقع شود.

اجرای خلاق
مرحله نهایی تبلیغات ، اجرایی کردن تبلیغات بر اساس ایده تبلیغاتی است.

 

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing) مطالعه و مدیریت روابط در تبادلات است. بازاریابی فرایندی است که طی آن شرکت‌ها مشتریان را درگیر می‌کنند، با مشتری ارتباط قوی برقرار می‌کنند و برای مشتری ارزش ایجاد می‌کنند تا در ازای آن از مشتری ارزش دریافت کنند. از آنجایی که از بازاریابی برای جذب مشتری‌ها استفاده می‌شود، این فعالیت از اجزای اصلی مدیریت کسب و کار و بازرگانی محسوب می‌شود.

ممکن است بازاریاب‌ها محصولی را به کسب‌‌و‌کارهای دیگری بفروشند، که به آن بازاریابی کسب‌وکار به کسب‌وکار یا B2B می‌گویند، یا اینکه محصول را مستقیماً به مصرف‌کننده‌ها بفروشند که به آن بازاریابی کسب‌وکار به مصرف‌کننده یا B2C می‌گویند. همچنین به بازاریابی کسب‌‌و‌کار‌ها به ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی، B2G گفته می‌شود.

آمیخته بازاریابی، که مشخصات خاص محصول و نحوه فروش آن را مشخص می‌کند،تحت تأثیر محیط پیرامون محصول،نتایج تحقیقات بازاریابی و تحقیقات بازار، و مشخصات بازار هدف محصول است. پس از تعیین این عوامل، بازاریابان باید تصمیم بگیرند که از چه روش‌هایی برای تبلیغ محصول استفاده خواهد شد، از جمله استفاده از کوپن و سایر مشوق های خرید.

 

ارکان بازاریابی
بازاریابی بر پایه ۴ مقوله اصلی (معروف به 4P) به شرح زیر استوار است:

  • کالا یا خدمات (به انگلیسی: Product)
  • توزیع یا محل (به انگلیسی: Place)
  • قیمت‌گذاری (به انگلیسی: Pricing)
  • ترویج (پیشبرد) (به انگلیسی: Promotion)

 

انواع بازاریابی
بازاریابی دارای انواع مختلفی است:

  1. بازاریابی صنعتی
  2. بازاریابی مصرفی
  3. بازاریابی عصبی
  4. بازاریابی چندسطحی
  5. بازاریابی پارتیزانی
  6. بازاریابی مویرگی
  7. بازاریابی چریکی
  8. بازاریابی دهان به دهان
  9. بازاریابی اینترنتی
  10. بازاریابی تک به تک
  11. بازاریابی شبکه‌ای
  12. بازاریابی ویروس‌وار
  13. بازاریابی سیستماتیک
  14. بازاریابی مفهومی
  15. بازاریابی ترکیبی
  16. بازاریابی ارزشی
  17. بازاریابی پیامکی

 

بازاریابی محتوا چیست ؟

بازاریابی محتوا (Content Marketing) یکی از زیرمجموعه‌های مهم دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود.

البته باید بر این نکته تأکید کنیم که با وجود جوان بودن اصطلاح بازاریابی محتوا، استفاده از محتوا برای بازاریابی اتفاق تازه‌ای نیست و مصداق‌های آن را می‌توان حتی در دوران اختراع دستگاه چاپ گوتنبرگ و پیش از آن نیز جستجو کرد.

اما با توسعه تکنولوژی دیجیتال و افزایش دسترسی به دستاوردهای فناوری اطلاعات، بازاریابی محتوا به عنوان یک ابزار قدرتمند و یک رشته‌ی تخصصی مطرح شد و توانست جایگاه ویژه‌ای را در میان فعالان حوزه‌ی دیجیتال به خود اختصاص دهد.

 

ساده‌ترین تعریف بازاریابی محتوا چیست

پیش از هر چیز اجازه بدهید بر این نکته تأکید کنیم که واژه‌ی بازاریابی (Marketing) در اصطلاح بازاریابی محتوا (Content) کمی محدودتر از چیزی است که به عنوان بازاریابی در فضای مدیریت می‌شناسیم و به کار می‌بریم (تعریف بازاریابی چیست؟)

مارکتینگ در این‌جا بیشتر به مفهوم فروش نزدیک است.

علت این مسئله را هم باید در نخستین کسانی جست که این اصطلاح و تعبیرهای هم‌خانواده‌ی آن را به‌کار برده‌اند.

ست گادین و جو پولیتزی (Joe Pullizzi) که در گروه نخستین استفاده‌کنندگان از واژه‌های بازاریابی درونگرا و بازاریابی محتوا هستند، هر دو اصراری به تفکیک واژه‌های بازاریابی و فروش ندارند. چنان‌که کتاب All Marketers Are Liars نوشته‌ی ست گادین هم، بیشتر به فعالیت فروشندگان نزدیک است تا بازاریابان.

با وجودی که در تعریف بازاریابی محتوا هم، اتفاق‌نظر چندانی وجود ندارد، اما در این‌جا یک تعریف را به عنوان نقطه‌ی شروع، بررسی می‌کنیم. طبیعی است وقتی شما به یک متخصص بازاریابی محتوا و استراتژیست استفاده از محتوا تبدیل شوید، ممکن است مناسب بدانید تعریف‌ و دیدگاه خودتان را ارائه کنید.

 

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپرتاژ آگهی (به فرانسوی: Publireportage) یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی‌طرف به آن‌ها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آن‌ها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع یک آگهی و تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آن‌ها است. اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد مخاطبان به رسانه‌ها، رپرتاژ آگهی‌ها بسیار مؤثر است و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی‌ها تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی تجارت، در قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده، خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند

 

خرید رپورتاژ آگهی چه کمکی به ما می کند ؟

یکی از مناسب ترین و ارزانترین راه های تبلیغ برای کسب و کارهای آنلاین و حضوری، با سئو مناسب سایت های آگهی و رپورتاژ آگهی می باشد. همچنین با توجه به گسترش تبلیغ برای سایت های مختلف تخصصی آنلاین انتخاب رسانه مناسب برای انتشار و خرید رپورتاژ آگهی یکی از دغدغه های کسب و کارهای آنلاین می باشد. برای ثبت و خرید رپورتاژ آگهی رایگان بعضی رسانه های با لینک نوفالو اجازه این کار را به شما می دهند نیز می توان استفاده کرد.

 

مزایای خرید رپورتاژ آگهی دائمی بر کسب و کار ما

طبیعتا کمپین‌های روابط عمومی به هر شکلی که پیاده شوند اهمیت زیادی دارند. یکی از دلایلی که باعث اهمیت زیاد رپورتاژ آگهی می‌شود، فراگیر بودن این روش است که می‌توانید متن را در طیف وسیعی از رسانه‌های آفلاین و آنلاین منتشر کنید.

البته رپورتاژ خبری یا رپورتاژ آگهی مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از مهمترین مزایای آن اشاره می‌کنیم:

 

دیده شدن بیشتر

با توجه به فراگیر بودن و جامعیت رپورتاژ آگهی که در بالا به آن اشاره کردیم، شما می‌توانید کانال‌های توزیع محتوای زیادی را چون سایت‌های پربازدید و پرمخاطب، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های مکتوب و… انتخاب کنید تا بتوانید طیف وسیعی از مخاطبان را هدف قرار دهید. بنابراین انتشار رپورتاژ آگهی شانس دیده شدن برند و محصولات شما را چندین برابر می‌کند و یکی از کارکردهای اصلی رپورتاژ برندسازی و آگاهی از برند است.

 

مناسب برای همه

یکی دیگر از مزایای مهم رپورتاژ آگهی است که همه کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ می‌توانند با اهداف مختلف از این روش استفاده کنند. فرقی نمی‌کند کسب و کار شما یک نمونه B2B یا B2C باشد، مهم این است که با انتشار یک رپورتاژ آگهی قدرتمند می‌توانید حرف خود را به گوش مخاطبان زیادی برسانید.

 

برندسازی و افزایش اعتبار برند

همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین مزایای انتشار رپورتاژ در کانال‌های پرمخاطب توزیع محتوا این است که آگاهی از برند شما بیشتر می‌شود. ضمن اینکه تداوم انتشار رپورتاژ می‌تواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کند.

 

هزینه مناسب

رپورتاژ خبری نسبت به برخی از روش‌های دیگر هزینه مناسب‌تری دارد و حتی اگر رپورتاژ آنقدر قوی و جذاب باشد که بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند، بسیاری از کانال‌های توزیع محتوا آن را منتشر خواهند کرد. شما با یک هزینه معقول می‌توانید پیام خود را به گوش مخاطبان هدف‌تان برسانید، نرخ تبدیل و وضعیت سئوی سایت را بهبود بخشید.

 

بهبود سئو

انتشار رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها در گرفتن بک لینک و بهبود سئو خارجی سایت است. علت اصلی این مسئله اینجاست که وقتی رپورتاژ خود را در یک سایت پرمخاطب منتشر می‌کنید و روی کلمات کلیدی موردنظرتان لینک می‌دهید، می‌توانید از یک سایت معتبر لینک فالو (Follow) داشته باشید. ضمن اینکه متن رپورتاژ شما در نتایج گوگل رتبه خوبی خواهد داشت.

 

 

 

 

آرتکیل ها...
ما را در سایت آرتکیل ها دنبال می کنید

برچسب : رپورتاژ آگهی ,رپورتاژ آگهی خوب, خرید رپورتاژ آگهی دائمی,رپورتاژ آگهی انگلیسی,رپورتاژ آگهی قیمت,خرید رپورتاژ, نویسنده : ادمین آرتکیل ها بازدید : 523 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 23:22

موارد مهم در رعایت تعمیر لوازم خانگی

لوازم خانگی برای اجرا ساخته شده اند. آنها سال به سال سخت کار می کنند، معمولاً بدون مشکلات زیاد. به راحتی می توان آنها را بدیهی دانست. نتیجه این است که وقتی یک دستگاه خراب می‌شود، ممکن است کاملاً ضرر کنید -- مثلا اگر نمی‌دانید چگونه کار می‌کند، نمی‌دانید چرا کار نمی‌کند و نمی‌دانید چگونه آن را تعمیر کنید، در آینده دچار مشکل خواهید شد. مثلا سایت تعمیر یخچال که برای تعمیر یخچال می باشند چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری باید بشناسید و همه موارد لازم را چک کنید. حتی این مورد در تعمیر الکتروموتورهای صنعتی و خانگی نیز صدق می کند. چرا که در در بیشتر لوازم خانگی موتور الکتریکی نیز دارند.

چه کاری می توانی انجام بدهی؟ می توانید برای تعمیر آن به یک متخصص پول پرداخت کنید، یا می توانید خودتان آن را تعمیر کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید. این مقاله تمام اطلاعاتی را که برای جدا کردن وسایل اصلی خود باید بدانید و سپس آنها را به حالت کار در کنار هم قرار دهید، در اختیار شما قرار می دهد. 

موارد مهم در تعمیر لوازم خانگی

افزایش طول عمر محصولات در لوازم خانگی

افزایش طول عمر محصول یکی از موثرترین استراتژی های زیست محیطی است و بنابراین تعمیر بخشی از رویکرد اقتصاد دایره ای است که هدف آن حفظ طولانی تر محصولات و مواد در استفاده است. این مقاله رانندگان و موانع تعمیر را از دیدگاه مصرف کنندگان و فعالان تعمیرات تجاری بررسی می کند تا بفهمد چگونه می توان نرخ تعمیر لوازم خانگی، تلفن همراه و لباس را افزایش داد. این مطالعه بر اساس نظرسنجی مصرف‌کننده از 1196 پاسخ‌دهنده در نروژ و 15 مصاحبه کیفی با بازیگران صنعت تعمیرات تجاری که با تعمیرات کالاهای مصرفی خانگی کار می‌کنند، است. سهم بالایی از تعمیرات توسط خود مصرف کنندگان انجام شد. مانع اصلی قیمت مداوم محصولات جدید و اغلب با کیفیت پایین است که به سودآوری پایین در تعمیر کار برای مشاغل و انگیزه پایین مصرف کنندگان کمک می کند. علاوه بر این، دسترسی به پرسنل شایسته یک چالش بزرگ برای صنعت تعمیر است که انتظار می‌رود در سال‌های آینده نیازی به آن افزایش یابد. هم صنعت و هم مصرف کنندگان موافق هستند که کیفیت بهتر محصولات نقطه شروعی برای افزایش طول عمر محصول است و این باعث افزایش انگیزه و تعداد تعمیرات سودآور می شود. این نتایج دارای پیامدهای سیاسی در مورد چگونگی افزایش طول عمر محصول از طریق تعمیرات مانند افزایش استفاده و آگاهی از شکایت مصرف کنندگان و حقوق ضمانت است.

 

 لوازم خانگی با برق چند ولتی کار می کند و موارد مهم

اکثر لوازم خانگی بر روی سیستم الکتریکی خانه شما کار می کنند: آنها از جریان متناوب از سیم کشی مدار در خانه شما استفاده می کنند. وسایل کوچک روی مدارهای 110-120 ولت کار می کنند و دوشاخه سیم های آنها دارای دو تیغه است. وسایل بزرگ یا اصلی مانند کولرها، خشک کن ها و محدوده ها معمولاً به سیم کشی 220-240 ولت نیاز دارند و نمی توانند در مدارهای 110-120 ولت کار کنند. وسایل بزرگ با سیم اتصال به زمین سیم کشی می شوند. شاخه های آنها دو تیغه و یک شاخک دارند. این نوع دستگاه باید به یک پریز متصل به زمین -- پریزهایی با منافذی که هم تیغه ها و هم شاخک اتصال زمین را می پذیرد -- وصل شود یا با دوشاخه آداپتور مخصوص به زمین متصل شود. همه لوازم برقی - چه بر روی صفحه فلزی یا روی بدنه دستگاه - با توان مورد نیاز آنها بر حسب وات و ولت و گاهی اوقات بر حسب آمپر برچسب گذاری شده اند.

 

پیچیدگی ساخت لوازم خانگی چیست

لوازم خانگی کوچک معمولا ماشین های نسبتا ساده ای هستند. آنها ممکن است از یک عنصر گرمایش ساده، یک فن، مجموعه ای از تیغه ها، یا کوبنده های چرخان متصل به یک محور محرک تشکیل شوند. یا ممکن است دو یا سه پیوند مکانیکی ساده داشته باشند. تعمیر این وسایل معمولاً به نسبت ساده است. وسایل بزرگ پیچیده تر هستند -- یک وسیله اصلی مانند ماشین لباسشویی ممکن است دارای یک موتور، یک تایمر و یک پمپ، و همچنین سوپاپ ها، سوئیچ ها و برقی های مختلف باشد. با این نوع دستگاه، مشکلاتی ممکن است در دستگاه های کنترل یا قطعات مکانیکی/قدرت رخ دهد. خرابی یک دستگاه کنترل ممکن است یک عملکرد یا کل دستگاه را تحت تأثیر قرار دهد. خرابی یک دستگاه مکانیکی/قدرت معمولاً فقط بر عملکردهایی که به آن دستگاه بستگی دارد تأثیر می گذارد. هنگامی که یک دستگاه اصلی خراب می شود، دانستن نحوه تشخیص مشکل به همان اندازه مهم است که بدانید چگونه آن را برطرف کنید.

از آنجایی که لوازم خانگی اصلی بسیار پیچیده هستند، معمولاً مشخص نیست که نقص در کجاست. (بسیاری از وسایل جدیدتر شامل عیب یابی الکترونیکی هستند که می توان آن را از کتابچه راهنمای مالک تفسیر کرد.) اولین قدم این است که تصمیم بگیرید که آیا مشکل در یک دستگاه کنترل است یا یک دستگاه مکانیکی. به عنوان مثال، در یک خشک کن، دستگاه های کنترل گرما را کنترل می کنند، و اجزای مکانیکی درام را می چرخانند. کدام سیستم تحت تأثیر قرار می گیرد؟ اگر درام بچرخد، اما خشک کن گرم نشود، مشکل در سیستم کنترل است. اگر خشک کن گرم می شود، اما درام نمی چرخد، مشکل مکانیکی است. این نوع تجزیه و تحلیل را می توان برای تعیین دقیق نوع خرابی - سیستم کنترل یا سیستم مکانیکی - در همه وسایل بزرگ استفاده کرد.

برای اینکه دقیقا متوجه شوید مشکل چیست، باید هر قسمت از سیستم آسیب دیده را بررسی کنید تا قسمت خراب را پیدا کنید. این کار آنقدرها هم که به نظر می رسد دشوار نیست، زیرا اجزای دستگاه در یک توالی منطقی با هم کار می کنند. با شروع با ساده ترین احتمالات، می توانید قطعات را یکی یکی آزمایش کنید تا علت خرابی را جدا کنید.

 

سه قانون بسیار مهم برای تعمیر لوازم خانگی

سه قانون بسیار مهم وجود دارد که هنگام تلاش برای انجام هر نوع تعمیر لوازم خانگی باید از آنها پیروی کنید. هرگز سعی نکنید با نادیده گرفتن این قوانین در زمان یا هزینه خود صرفه جویی کنید. شما اصلاً در هیچ چیزی صرفه جویی نخواهید کرد و ممکن است در نهایت به خودتان آسیب بزنید یا دستگاه را خراب کنید.

  • قبل از اینکه دستگاه را برای تشخیص مشکل یا انجام هر گونه تعمیری آزمایش کنید، همیشه مطمئن شوید که برق و/یا منبع گاز دستگاه قطع شده است. اگر پس از تعمیر، برای بررسی کار خود برق را روشن می کنید، دستگاه را لمس نکنید. فقط برق را روشن کنید و مشاهده کنید. در صورت نیاز به تنظیمات، قبل از انجام آنها، برق را خاموش کنید.
  • اگر قطعات یک دستگاه را با پیچ، پیچ و مهره، دوشاخه و سایر بست‌های جداکننده در کنار هم قرار دهید، احتمالاً می‌توانید هر گونه تعمیرات لازم را انجام دهید. اگر قطعات با پرچ یا جوش به هم چسبیده اند، سعی نکنید خودتان دستگاه را تعمیر کنید. با یک سرویس دهنده حرفه ای تماس بگیرید.
  • در بیشتر موارد، قطعات شکسته یا بدکارکرد دستگاه را می‌توان سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر از تعمیر آن‌ها توسط شما یا یک متخصص تعویض کرد. قطعات شکسته یا خراب را با قطعات جدیدی که مخصوص آن دستگاه ساخته شده است، تعویض کنید. اگر نمی توانید جایگزین دقیقی برای قطعه شکسته پیدا کنید، اشکالی ندارد که قطعه مشابهی را تا زمانی که در فضای قدیمی قرار دارد جایگزین کنید. در این صورت برای نصب به دستورالعمل سازنده مراجعه کنید.

 

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0959652620353944

https://home.howstuffworks.com/how-to-repair-major-appliances.htm

 

آرتکیل ها...
ما را در سایت آرتکیل ها دنبال می کنید

برچسب : تعمیر لوازم خانگی,تعمیر لوازم خانگی شیراز,تعمیر لوازم خانگی اصفهان,تعمیر لوازم خانگی کرمان,تعمیر لوازم خانگی مشهد,تعمیر لوازم خانگی تهران,تعمیر لوازم خانگی یزد,تعمیر لوازم خانگی در شهرکرد,تعمیر لوازم خانگی کرج, نویسنده : ادمین آرتکیل ها بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 19:48

تفاوت بازاریابی و تبلیغات
تفاوت‌های بین بازاریابی و تبلیغات و نحوه ارتباط هرکدام با تجارت مدرن را کشف کنید. از آنجایی که فناوری همچنان به تکامل و اهمیت خود ادامه می‌دهد، کسب‌وکارهای مدرن از استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات متنوعی برای دستیابی به مشتریان بالقوه و بستن فروش استفاده می‌کنند. گسترش از رسانه های سنتی به بازاریابی دیجیتال آنلاین و در رسانه های اجتماعی، به نظر می رسد بازاریابی و تبلیغات در همه جا وجود دارد. بخشی از این واقعیت به دلیل اثربخشی استراتژی های بازاریابی و تبلیغات در موفقیت شرکت ها با هر شکل و اندازه ای است.

در حالی که گاهی اوقات به جای یکدیگر استفاده می شود، در واقع تفاوت های زیادی بین بازاریابی و تبلیغات وجود دارد. در اصطلاح اساسی، بازاریابی فرآیند شناسایی نیازهای مشتری و تعیین بهترین روش برای برآوردن این نیازها است. در مقابل، تبلیغات تمرینی برای تبلیغ یک شرکت و محصولات یا خدمات آن از طریق کانال های پولی است. به عبارت دیگر، تبلیغات جزئی از بازاریابی است. اما تفاوت ها به همین جا ختم نمی شود.

بازاریابی چیست و چرا اهمیت دارد؟ بازاریابی یک روش تجاری است که شامل شناسایی، پیش‌بینی و برآوردن نیازهای مشتری است. استراتژی‌های بازاریابی مؤثر به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بهترین روش ارائه خدمات به مشتریان خود را جدا کنند و در عین حال درآمد را به حداکثر برسانند.

 

تبلیغات چیست؟

 

بر اساس فرهنگ لغت آمریکایی نیو آکسفورد، تبلیغات، فعالیت توصیف یا جلب توجه یک محصول، خدمات یا رویداد در یک رسانه عمومی به منظور ارتقای فروش یا حضور است.

به عبارت دیگر، تبلیغات شامل ایجاد و توزیع محتوایی است که به دنبال گسترش آگاهی در مورد محصولات یا خدمات خاص است.

به عنوان مصرف کننده، همه ما امروزه با بسیاری از رایج ترین انواع تبلیغات دیجیتال آشنا هستیم، اما تبلیغات می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله:

تبلیغات چاپی

• تبلیغات نمایشی اینترنتی

• جستجو و تبلیغات رسانه های اجتماعی

• تبلیغات رادیویی و پادکست

• بیلبوردها و تبلیغات در فضای باز

• سایت تبلیغاتی

• تبلیغات خرده فروشی

• قرار دادن محصولات

• پست های مستقیم

• بازاریابی، در مقابل، بسیار گسترده تر است.

 

بازاریابی چیست؟

بازاریابی عبارت است از «عمل یا کسب و کار تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات، از جمله تحقیقات بازار و تبلیغات».


انواع بازاریابی


بازاریابی اینترنتی

با الهام از کمپین محصول Excedrin که به صورت آنلاین انجام شد، ایده حضور در اینترنت به دلایل تجاری به خودی خود نوعی بازاریابی است.


بهینه سازی برای موتورهای جستجو

به اختصار «SEO»، این فرآیند بهینه سازی محتوای یک وب سایت به گونه ای است که در نتایج موتورهای جستجو ظاهر شود. این توسط بازاریابان برای جذب افرادی استفاده می شود که جستجوهایی را انجام می دهند که نشان می دهد آنها علاقه مند به یادگیری در مورد یک صنعت خاص هستند.

 

پرداخت به ازای کلیک

این نوع بازاریابی با SEO که در بالا توضیح داده شد کمی متفاوت است. کسب‌وکارها اکنون می‌توانند به موتور جستجو برای قرار دادن لینک‌ها در صفحات فهرست خود که در معرض دید مخاطبانشان قرار می‌گیرند، پول بپردازند. (این مفهومی به نام "پرداخت به ازای کلیک" است -- من نمونه ای از آن را در بخش بعدی به شما نشان خواهم داد).
 


بازاریابی وبلاگی

وبلاگ ها دیگر منحصر به فرد نویسنده نیستند. اکنون برندها وبلاگ هایی را منتشر می کنند تا در مورد صنعت خود بنویسند و علاقه مشتریان بالقوه ای را که برای کسب اطلاعات در اینترنت جستجو می کنند، پرورش دهند.


بازاریابی رسانه های اجتماعی

کسب و کارها می توانند از فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و شبکه های اجتماعی مشابه استفاده کنند تا در طول زمان بر مخاطبان خود تأثیر بگذارند.


بازاریابی چاپی

از آنجایی که روزنامه ها و مجلات درک بهتری نسبت به افرادی دارند که برای مطالب چاپی آنها مشترک هستند، کسب و کارها همچنان به حمایت مالی از مقالات، عکاسی و محتوای مشابه در نشریاتی که مشتریانشان می خوانند، ادامه می دهند.

 

استفاده از سایت آگهی
با توجه به رشد جوامع بشری و مشکلات عدیده ای که در جوامع امروزی حاکم است، اکثر مردم آن را بسیار راحت تر می پسندند و با یک جستجوی ساده یا جستجوی کالای جدید، کالای دست دوم و... بدون هیچ واسطه ای با هزینه ای مناسب پیدا کنید.


بازاریابی ویدیویی

در حالی که زمانی فقط تبلیغات تجاری وجود داشت، بازاریابان اکنون برای ایجاد و انتشار انواع ویدیوهایی که مشتریان اصلی آنها را سرگرم و آموزش می‌دهند پول خرج می‌کنند.

خرید رپورتاژ آگهی

یکی از روش هایی که جدیدا در ایارن بیشتر طرفدار پیدا کرده رپورتاژ آگهی می باشد که می توانید از سایت های مختلف و پلتفرمهای مختلف خریداری کرده و به رشد و بازاریابی کسب و کار خود کمک کنید.


https://www.impactplus.com/blog/marketing-vs-advertising-whats-the-difference

http://top-article.mozello.com/blog/params/post/3598935/what-is-an-ad-site

 

 

آرتکیل ها...
ما را در سایت آرتکیل ها دنبال می کنید

برچسب : بازاریابی و تبلیغات,بازاریابی و تبلیغات را تعریف کنید,بازاریابی و تبلیغات را تعریف کنید هفتم,بازاریابی و تبلیغات گردشگری,بازاریابی و تبلیغات در گردشگری,بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام,بازاریابی و تبلیغات اینترنتی,بازاریابی و تبلیغات شرکت,بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی,بازاریابی و تبلیغات جهانگردی, نویسنده : ادمین آرتکیل ها بازدید : 627 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 23:21

تعمیر یخچال کی لازم می باشد؟

یخچال شما یکی از اساسی ترین وسایل خانه است که در تمام طول روز، تمام شب، با پشتکار مواد غذایی را خنک یا منجمد نگه می دارد. بنابراین جای تعجب نیست که هر از گاهی مشکلاتی پیش بیاید. شاید خوشحال شوید که بدانید تعمیر یخچال تنها به تکنسین های حرفه ای واگذار نمی شود. مالکان می توانند مشکلات رایج یخچال را با استفاده از ابزارهای ساده ای مانند پیچ گوشتی دستی و مته شارژی و قطعاتی که به راحتی و ارزان به دست می آیند، عیب یابی کنند ولی تعمیر یخچال کا چندان ساده ای نیست. در کل تعمیر لوازم خانگی مهم است و باید همه علامت هایی که نیاز به تعمیر دارند را بشناسیم.

علامتی را که یخچال شما دارد که تعمیر یخچال ضروری هستند عبارتند از:

سر و صداهای بلند
اگر یخچال شما صداهای خراش دادن، ساییدن یا کوبیدن می‌دهد، این می‌تواند به این معنی باشد که فن کندانسور یا اواپراتور مسدود شده است. صدای کلیک، ارتعاش یا وزوز نشان‌دهنده مشکل یخ‌ساز است، در حالی که صدای تق تق می‌تواند به این معنی باشد که دستگاه خیلی نزدیک به سطح دیگری است، یعنی همسطح نیست یا دارای یک ظرف تخلیه شل است. اگر صدای زمزمه یا وزوز بلندتر و بلندتر شود، ممکن است کمپرسور از کار بیفتد.


غذا خیلی سریع فاسد می‌شود
اگر متوجه می‌شوید که مواد داخل یخچال خیلی زودتر از آنچه باید فاسد می‌شود، یا متوجه شده‌اید که یک نوشیدنی زمان بیشتری برای سرد شدن دارد. یخچال احتمالا در حفظ دمای مناسب با مشکل مواجه است. دمای نامناسب معمولا به افزایش مصرف انرژی مربوط می‌شود. در نتیجه هم پول بیشتری برای تهیه مجدد غذا هدر می‌دهید و قبض برق بیشتری را نیز پرداخت می‌کنید.

 

فریزر یخ‌زده می‌زند
یکی دیگر از علائمی که نیاز به تعمیر یخچال دارید این است که فریزر یخچال یخ می‌زند. محفظه فریزر همیشه باید زیر صفر باشد، اما طبیعی نیست که همه چیز در آن با یخ پوشانده شود. می‌توانید یخ زدایی فریزر را برای حل مشکل امتحان کنید، اما اگر مشکل دوباره تکرار شد، احتمالا مشکل کنترل دما وجود دارد که باید برطرف شود. اگر بعد از یخ زدایی چند روز بعد دوباره متوجه یخ زدگی شدید، با یک تعمیرکار یخچال تماس بگیرید.

 

یخچال نشتی آب دارد
یکی از نشانه‌های نشتی آب، تجمع یخ در کنار یا پشت دستگاه است. این مسائل می‌تواند منجر به آسیب یخچال شود. نشتی یخچال اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد، بنابراین یک یا دو بار در سال اطراف و زیر آن را بررسی کنید. اگر متوجه آب روی زمین نزدیک دستگاه شدید یا پس از جابجایی آن برای تمیز کردن زیر آن شدید، بلافاصله با تعمیرکار یخچال تماس بگیرید.

 

پشت یخچال داغ است
پشت دستگاه معمولا گرمتر است، زیرا موتور در آنجا قرار دارد، اما اگر گرمای بیش از حد وجود داشته باشد، مشکلی وجود دارد. کویل‌های یخچال برای جلوگیری از انتشار گرما عایق‌بندی شده‌اند، بنابراین احساس گرما به این معنی است که کویل‌ها باید توسط یک تعمیرکار بررسی شود. اگر یخچال شما در شرایط خوبی قرار دارد، کویل یا موتور را می‌توان تعویض کرد.

 

موتور همیشه در حال کار است (یخچال خاموش نمی‌شود)
با توجه به نیاز به تنظیم دما، موتورهای یخچال روشن و خاموش می‌شوند. مگر اینکه در را مکرر باز و بسته کنید، موتور نباید همیشه روشن باشد. کار مداوم با حداکثر سرعت می‌تواند آن را بسوزاند و یخچال شما را خاموش کند.

 

قیمت تعمیر یخچال چقدر است؟
یخچال‌های از قطعات متفاوتی تشکیل شده‌اند، و هزینه هریک از این قطعات بر قیمت تعمیر یخچال اثرگذار است. از جمله این قطعات می‌توانیم به

ترموستات
کمپرسور
آب‌سردکن
برد یخچال
تایمر
موتور
اشاره کنیم. این مورد را هم در نظر داشته باشید که قیمت تعمیر یخچال قدیمی، به دلیل کمبود قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال در بازار، با یخچال‌های ساید بای ساید، معمول و جدید متفاوت خواهد بود.

تغییر اگر تعمیرکار یخچال به محل سکونت شما نزدیک باشد، معمولا هزینه ایاب ذهاب به هزینه تعمیرات یخچال افزوده نمی‌شود. اما اگر لازم باشد تعمیرکار یخچال برای عیب‌یابی دستگله به منطقه دیگری از شهر مراجعه کند، احتمالا مبلغی را به عنوان هزینه ایاب و ذهاب را دریافت خواهد کرد. در هرحالت، شما می‌توانید پیش از توافق نهایی بر سر تعمیر یخچال و هزینه‌های آن، این مورد را بررسی کنید.

در ادامه لیست تقریبی قیمت تعمیر یخچال را برای شما آورده‌ایم. مواردی مثل نواسات بازار ارز، اصالت قطعه مورد استفاده و ... می‌تواند هزینه نهایی تعمیرات یخچال را کاهش یا افزایش دهد.

https://khedmatazma.com/subservice/refrigerator-repair

https://takhasosameine.ir/refrigerator-repair-and-16-signs-that-you-need-a-refrigerator-repairman/

https://www.thespruce.com/refrigerator-repair-guide-4153173

آرتکیل ها...
ما را در سایت آرتکیل ها دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال تعمیر یخچال در منزل,تعمیر یخچال قدیمی,تعمیر یخچال الکترواستیل,تعمیر یخچال اسنوا,تعمیر یخچال امرسان,تعمیر یخچال در منزل شیراز,تعمیر یخچال پارس قدیمی, نویسنده : ادمین آرتکیل ها بازدید : 1832 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 19:51

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :